Źródła danych w systemie PlusWorkflow służą // TODO
Zarządzanie źródłami danych znajduje się w "Administracja -> Konfiguracja systemu". Po wejściu w zakładkę pojawi się następujący widok:
Wyświetlanie źródeł danych
Do podglądu źródeł danych służy panel znajdujący się po lewej stronie widoku (Źródła danych). Źródła wyświetlane są w postaci drzewa. Drzewo składa się z 3 poziomów:
- Kategoria - kategoria do jakiej należy źródło danych.
- Typ - typ do jakiego należy źródło danych.
- Deklaracja Źródło danych - deklaracja źródła danych
Tworzenie źródeł danych
W celu utworzenia źródła danych należy kliknąć przycisk Nowe źródło danych. Przycisk znajduje się w dolnej części lewego panelu. Po kliknięciu wyświetli się pusty formularz z podstawowymi danymi (Typ, Id, Nazwa i Opis).
Po wyborze typu źródła danych zostaną załadowane parametry, o ile takie zostały zdefiniowane.
Klikniecie drzewa na poziomie typu źródła danych powoduje wyświetlenia pustego formularza z wybranym typem źródła danych. (Tak jak na rysunku powyżej)
Po uzupelnieniu danych należy kliknac przycisk Utwórz źródlo danych w dolnej części prawego panelu.
Edycja źródla danych
W celu edycji źródla danych należy kliknąć jego deklaracje na drzewie. Wówczas w prawym panelu zostaną wyświetlone dane do edycji.
Kliknięcie drzewa na poziomie deklaracji źródła danych powoduje wyświetlenie danych źródła danych w trybie do edycji (panel po prawej stronie - Konfiguracja). W tym trybie nie można zmienić pól Typ oraz Id.
Po wprowadzeniu zmian nalezy kliknąć przycisk Zapisz źródlo danych.