Skip to end of metadata
Go to start of metadata

 

Opis

Zadanie automatyczne tworzące dokument w systemie Autenti. W parametrach zadania wskazujemy adresatów wiadomości, którzy mają uczestniczyć w procesie podpisywania oraz dokumenty, które mają zostać podpisane. Zadanie tworzy JEDEN dokument w systemie Autenti - dokument ten może zawierać wiele plików- oznacza to, że osoby podpisujące dokumenty będą podpisywać jednocześnie wszystkie dokumenty wysłanie poprzez aplikację. Jeżeli wdrożenie wymaga aby każdy plik przesłany z PlusWorkflow był podpisywany osobno, należy rozwiązać to procesowo, tworząc wiele dokumentów w Autenti (Przykład takiego procesu został dołączony do dokumentacji).
Pola zadania automatycznego nazewnictwem są zgodne z polami opisowymi po stronie Autenti - przed pierwszym użyciem aplikacji zalecamy zapoznanie się z mechanizmami działającymi po stronie Autenti. Link do systemu testowego: https://create.accept.autenti.net

Przykładowa konfiguracja

Parametry

Nazwa parametruOd wersjiOpisTyp parametruWartość domyślna
Dokumenty do podpisu  1.0

Pole określające źródło pobierania dokumentów. Możliwe wartości:

  • Wszystkie dokumenty procesu
  • Dokumenty procesu z określonej klasy dokumentów
  • Dokumenty o określonym fileIds
Lista wartości 
1.0

Pole widoczne gdy "Dokumenty do podpisu" = " Dokumenty procesu z określonej klasy dokumentów"

W polu określamy klasę lub klasy dokumentów z których zostaną pobrane pliki z procesu- znalezione pliki zostaną przesłane do Autenti

Lista wartości 
File id1.0

Pole widoczne gdy "Dokumenty do podpisu" =   "Dokumenty o określonym fileIds"

W polu wskazujemy fileId, które mają zostać przesłane do Auteni. UWAGA: Wskazane fileId nie muszą być podłączone do procesu

Tablica liczb całkowitych 
Nazwa dokumentu1.0Nazwa dokumentu utworzonego w Autenti (nie jest to nazwa plików przesyłanych do Autenti)Wartość tekstowa 
Opis dokumentu1.0Opcjonalny opis dokumenty, który zostanie dołączony do wiadomości przesyłanych do osób podpisującychWartość tekstowa 
Język dokumentu  1.0

Język obsługi dokumentu w systemie Autenti. W wybranej wersji językowej będą dostępne: maile, karta podpisu oraz oświadczenie konieczne do podpisania dokumentu.

Możliwe wertości: PL / EN

Lista wartościPL
Podpisujący1.0

Tabela informacji o osobach do których zostanie przesłany dokument Autenti. W tabeli uzupełniamy:

  • Imię
  • Nazwisko
  • Email
  • Rola - możliwe wartości: Podpisujący (domyślnie) / Parafujący / Opiniujący / Do wglądu
  • Rodzaj podpisu - możliwe wartości: ePodpisAutenti (domyślnie) / Podpis kwalifikowany
  • Autoryzacja - E-mail (domyślnie) / E-mail i SMS
  • Nr tel
Tabela 
Zmienna w której zostanie zapisany AutentiId 1.0Zmienna procesu do której zostanie zapisany wynikowy numer AutentiId. Numer jest wykorzystywany w zadaniu zaplanowanym, pobierającym statusy o dokumencie.Lista wartości 
1.0Nazwa indeksu w klasie (klasach) dokumentów pliku wysyłanego do Autenti. Jeżeli pliki pochodzą z różnych klas dokumentów, to w każdej klas powinien występować indeks o wskazanej nazwie.Pole tekstowe 
  • No labels
Write a comment…