Skip to end of metadata
Go to start of metadata

 

Konfiguracja GoogleCloud

W celu zintegrowania systemu PlusWorkflow z Google Cloud, konieczne jest skonfigurowanie pewnych elementów po stronie Google (https://console.cloud.google.com). Poniżej zestawienie niezbędnych elementów:

  1. Projekt - integracja realizowana jest w obrębie projektu google. Jeżeli go nie posiadasz, konieczne jest utworzenie nowego wg instrukcji: https://developers.google.com/workspace/guides/create-project?hl=pl



  2. Konta usługi - są to dane logowania typu serwer-serwer. W celu utworzenia nowego połączenia przejdź do zakładki: Interfejsy API i Usługi -> Dane logowania a następnie skorzystaj z opcji Utwórz dane logowani -> Konto usługi.

    Po poprawnym wygenerowaniu Konta usługi, przejdź do jego edycji a następnie w zakładce "Klucze" dodaj nowy klucz typu json. Wygenerowany klucz zostanie zapisany na lokalny dysk. Otwórz go i treść tego pliku zapisz w konfiguracji PCM.



  3. Interfejsy API i usługi - W zależności od zakresu integracji, po stronie google konieczne jest włączenie niezbędnych API, z których będzie mógł korzystać system PlusWorkflow. API włącza się w zakładace Interfejsy API i Usługi -> Włączone Interfejsy API i Usługi.
     

    Przykładowo, jeżeli chcesz korzystać z metod GoogleDrive, konieczne jest włączenie Google Drive API

  • No labels
Write a comment…