W celu połączenia zbudowanego w QuickScan profilu skanowania i indeksowania z systemem PlusWorkflow należy w odpowiedni sposób skonfigurować tzw. Export. Exporty określają co ma się dziać z zeskanowaną paczką po zamknięciu wsadu.
Aby skonfigurować wysyłanie skanowanych dokumentów do systemu PlusWorkflow należy postępować zgodnie z poniższym opisem.
- Z menu Scan wybieramy opcję NewBatch a następnie wybieramy profil dla którego chcemy skonfigurować Export, a następnie wybieramy przycisk Edit
- Z drzewka po lewej stronie należy wybrać opcję Export, a następnie w sekcji Auto export należy zaznaczyć opcję Before the batch closes. Jeśli wcześniej nie był definiowany żaden export dla tego profilu należy wybrać przycisk Add.
- Z ekranu wyboru exportera należy wybrać opcję Generic Exporter
- Jako nazwę profilu można podać tą samą nazwę co edytowany profil.
- Po przejściu na zakładkę Output należy uzupełnić kilka dodatkowych informacji:
- ścieżkę do pliku do którego zapisywane będą indeksy opisujące skanowany dokument. Podając nazwę pliku należy pamiętać by zmienić format wyjściowy pliku na xml.
- w sekcji Output format należy również zaznaczyć opcję XML
należy zaznaczyć opcję Run this application after export i podać ścieżkę do programu QuickRelease oraz ścieżkę do pliku konfiguracyjnego programu QuickRelease. Należy pamiętać, że w przypadku gdy w ścieżce pojawi się spacja, całą ścieżke do programu i/lub pliku konfiguracyjnego należy wziąć w cudzysłów.
- p6