Skip to end of metadata
Go to start of metadata

You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 6 Next »

W celu połączenia zbudowanego w QuickScan profilu skanowania i indeksowania z systemem PlusWorkflow należy w odpowiedni sposób skonfigurować tzw. Export. Exporty określają co ma się dziać z zeskanowaną paczką po zamknięciu wsadu.

Aby skonfigurować wysyłanie skanowanych dokumentów do systemu PlusWorkflow należy postępować zgodnie z poniższym opisem.

  1. Z menu Scan wybieramy opcję NewBatch a następnie wybieramy profil dla którego chcemy skonfigurować Export, a następnie wybieramy przycisk Edit
  2. Z drzewka po lewej stronie należy wybrać opcję Export, a następnie w sekcji Auto export należy zaznaczyć opcję Before the batch closes. Jeśli wcześniej nie był definiowany żaden export dla tego profilu należy wybrać przycisk Add.
  3. Z ekranu wyboru exportera należy wybrać opcję Generic Exporter
  4. Jako nazwę profilu można podać tą samą nazwę co edytowany profil.
  5. Po przejściu na zakładkę Output należy uzupełnić kilka dodatkowych informacji:
    1. ścieżkę do pliku do którego zapisywane będą indeksy opisujące skanowany dokument. Podając nazwę pliku należy pamiętać by zmienić format wyjściowy pliku na xml.
    2. w sekcji Output format należy również zaznaczyć opcję XML
      należy zaznaczyć opcję Run this application after export i podać ścieżkę do programu QuickRelease oraz ścieżkę do pliku konfiguracyjnego programu QuickRelease.

      Należy pamiętać, że w przypadku gdy w ścieżce pojawi się spacja, całą ścieżke do programu i/lub pliku konfiguracyjnego należy wziąć w cudzysłów.

  6. Po ustawieniu wszystkich parametrów wyjściowych należy przejść do zakładki Fields, w której należy określi listę pól, które mają być eksportowane do systemu PlusWorkflow. Część pól z wymienionej listy jest obligatoryjna i niezależna od indeksów zdefiniowanych w profilu. Są to:
    1. Page: File Name
    2. Page: Document Index
    3. Page: Page Index

      UWAGA

      Kolejność tych pól w eksporterze jest bardzo istotna i powinna zostać taka, jak przedstawiono wyżej. Aby dodać te pola do exportera, w liście rozwijanej Indexer wybrany musi być opcja <Page Values>

    4. Kolejne pola należy dodać w przypadku chęci eksportu pól wprowadzanych przez użytkownika/odczytywanych automatycznie z dokumentu. W tym celu należy w liście rozwijanej Indexer wybrać właściwy profil. Najczęściej będzie to ta sama nazwa, co profil Exportu. Po wyborze odpowiedniego indeksera, na liście pojawią się pola z nim powiązane. Należy wybrać te, które mają zostać wysłane do systemu PlusWorkflow.

 

  • No labels