Skip to end of metadata
Go to start of metadata

Po znalezieniu procesów (patrz Prawo do dostępu do danych) należy wejść w ich historię.

Po wejściu w historię procesu należy skopiować identyfikator instancji procesu (parametr ProcessId). Np. dla poniższego widoku wartość tego parametru to 2502_pakiet_rodo_proces_rodo.

Następnie należy utworzyć nowe zadanie zaplanowane zmieniające dane w procesie. W tym celu należy przejść do zakładki Administracja -> Konfiguracja systemu -> Zaplanowane zadania.

Zadania zaplanowane to aplikacje wykonywujące się w określonym przez użytkownika czasie. W zadaniu zaplanowanym określamy częstotliwość jego wykonywania (np. codziennie, co miesiąc). Możemy także wykonać je natychmiast, jednorazowo. Zadania zaplanowane nie są bezpośrednio związane z żadnym procesem - konfigurujemy je z poziomu systemu PlusWorkflow. Dowiedz się więcej Zadania zaplanowane.

Aby dodać zadanie zaplanowane należy kliknąć + Dodaj nowe zadanie zaplanowane, następnie Wyszukiwarka i znaleźć zadanie Zmiana danych w procesie.

Jako Id procesu należy wpisać znalezioną wcześniej wartość w wyszukiwaniu (wymagane).
Następnie należy wypełnić odpowiednio pola:

  • Id zmiennej (wymagane) - Id zmiennej dla procesu jest dostępne: Administracja → Obieg dokumentów → Procesy → Edytuj
  • wartość do wyszukania
  • wartość do podmiany

Wartość do wyszukania nie jest polem obowiązkowym. Jeżeli będzie wypełniona, zostanie wykonana tekstowa podmiana wyszukiwanej frazy z wartością do podmiany. Może być przydatne, jeżeli np. zmienna w procesie jest polem tekstowym zawierającym długi tekst, w którym zawarto daną osobową. Jeżeli wartość do wyszukania nie zostanie wypełniona, wartość zmiennej zostanie podmieniona w całości.

Po utworzeniu zadania należy je uruchomić przyciskiem Wykonaj. Powyższe operacje można wykonać dla każdej zmiennej, którą chcemy zmienić oraz każdej wyszukanej instancji procesu zawierającą wyszukiwaną daną osobową.

Zmiana danych osobowych w archiwum

Archiwum -> Klasy dokumentów należy wybrać klasę dokumentów, która może przechowywać w indeksie dane osobowe, a następnie wyszukać dokumenty wpisując odpowiednie informacje w kryteriach.

Aby zmienić wyszukany dokument należy kliknąc Zmień, wpisać nową wartość indeksu, a następnie zapisać indeksy.

  • No labels