Skip to end of metadata
Go to start of metadata

You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 9 Next »

1.1. Urządzenia

Urządzenie jest to wyznaczony obszar na dysku, które ma zdefiniowaną nazwę, ścieżkę oraz rozmiar. Zawartością urządzenia są katalogi.

Zarządzanie urządzeniami odbywa się po wejściu w Administracja --> Elektroniczne archiwum --> Urządzenia. Pojawi się następujący widok:

Rysunek 6.1.1 przedstawia widok zarządzania urządzeniami.

Na stronie tej, widoczna jest tabela z dodanymi urządzeniami. W przypadku rysunku 6.1.1 mamy 6 urządzeń. Urządzenie można usunąć, jednak nie ma możliwości edycji. Każde urządzenia posiada właściwości:

  • Nazwa urządzenia - nazwa urządzenia jaka będzie widoczna w systemie
  • Ścieżka urządzenia - jest to fizyczna ścieżka na dysku, np. C:\Archiwum\ lub /home/suncode/archiwum/
  • Rozmiar - jest to maksymalny rozmiar danego urządzenia
  • Wolne miejsce - przedstawia ilość dostępnego miejsca w urządzeniu.

1.2. Dodawanie urządzenia

W celu dodania urządzenia należy kliknąć na przycisk "Nowe urządzenie" znajdujący się nad tabelą z listą urządzeń (patrz rysunek 6.1.1). Po kliknięciu pojawi się okno z formularzem dodania urządzenia:

Rysunek 6.1.2 przedstawia formularz dodawania urządzenia.

Na formularzu należy uzupełnić każde pole (obligatoryjne!) w celu dodania urządzenia. Ważnym jest, aby ścieżka do urządzenia odnosiła się do wcześniej utworzonego folderu, gdyż system PlusWorkflow nie utworzy nam nowego katalogu.

Podana ścieżka musi istnieć na dysku, gdyż system nie utworzy żadnych folderów.

1.3. Usuwanie urządzenia

Urządzenia możemy usunąć za pomocą przycisku "Usuń" znajdującym się w tabeli z urządzeniami w kolumnie "Akcja" (patrz rysunek 6.1.1). Po kliknięciu przycisku pojawi się okno dialogowe z pytaniem o potwierdzenie usunięcia przycisku. Należy zatwierdzić chęć usunięcia urządzenia za pomocą przycisku "Ok".

1.1. Urządzenia

Urządzenie jest to wyznaczony obszar na dysku, które ma zdefiniowaną nazwę, ścieżkę oraz rozmiar. Zawartością urządzenia są katalogi.

Zarządzanie urządzeniami odbywa się po wejściu w Administracja --> Elektroniczne archiwum --> Urządzenia. Pojawi się następujący widok:

Rysunek 6.1.1 przedstawia widok zarządzania urządzeniami.

Na stronie tej, widoczna jest tabela z dodanymi urządzeniami. W przypadku rysunku 6.1.1 mamy 6 urządzeń. Urządzenie można usunąć, jednak nie ma możliwości edycji. Każde urządzenia posiada właściwości:

  • Nazwa urządzenia - nazwa urządzenia jaka będzie widoczna w systemie
  • Ścieżka urządzenia - jest to fizyczna ścieżka na dysku, np. C:\Archiwum\ lub /home/suncode/archiwum/
  • Rozmiar - jest to maksymalny rozmiar danego urządzenia
  • Wolne miejsce - przedstawia ilość dostępnego miejsca w urządzeniu.

1.2. Dodawanie urządzenia

W celu dodania urządzenia należy kliknąć na przycisk "Nowe urządzenie" znajdujący się nad tabelą z listą urządzeń (patrz rysunek 6.1.1). Po kliknięciu pojawi się okno z formularzem dodania urządzenia:

Rysunek 6.1.2 przedstawia formularz dodawania urządzenia.

Na formularzu należy uzupełnić każde pole (obligatoryjne!) w celu dodania urządzenia. Ważnym jest, aby ścieżka do urządzenia odnosiła się do wcześniej utworzonego folderu, gdyż system PlusWorkflow nie utworzy nam nowego katalogu.

Podana ścieżka musi istnieć na dysku, gdyż system nie utworzy żadnych folderów.

1.3. Usuwanie urządzenia

Urządzenia możemy usunąć za pomocą przycisku "Usuń" znajdującym się w tabeli z urządzeniami w kolumnie "Akcja" (patrz rysunek 6.1.1). Po kliknięciu przycisku pojawi się okno dialogowe z pytaniem o potwierdzenie usunięcia przycisku. Należy zatwierdzić chęć usunięcia urządzenia za pomocą przycisku "Ok".

  • No labels