Zarządzanie pakietami znajduję się w zakładce Administracja -> Obieg dokumentów -> Pakiety.
Po wejściu w zakładkę otrzymamy następujący widok:
Rysunek 5.1 Przedstawia załadowane pakiety w drzewku z lewej strony. Po stronie prawej znajduje się formularz wczytywania nowego pakietu. Po rozwinięciu listy należy wybrać odpowiedni pakiet i następnie nacisnąć na przycisk "Wczytaj pakiet". Lista zawiera wszystkie pakiety, które znajdują się w ścieżce zdefiniowanej w pliku konfiguracyjnym pod parametrem "EXTERNAL_PACKAGES_REPOSITORY".
Po wybraniu pakietu z drzewka pojawią się nowe przyciski na belce z prawej strony.
- Odśwież pakiet - ładuje najnowszą wersję pakietu na podstawie pliku z mapą.
- Wyładuj nieużywane pakiety - zostają wyładowane wszystkie wersje pakietów, które nie posiadają żadnych instancji procesów.
- Odśwież pamięć podręczną pakietów -
- Sprawdź różnicę między pakietami - zostają porównane dwie wybrane wersje tego samego pakietu. W wynikach otrzymujemy wszystkie różnice między danymi wersjami. Po naciśnięciu tego przycisku pojawi się następujące okno:
Należy w oknie wybrać wersje pakietu, które chcemy porównać. Wyniki porównania zostaną przedstawione w następującej formie:
W wynikach możemy zauważyć, że w procesie "wniosek_url" zadanie o id "akceptacja_wniosku" ma różne nazwy. Taka sama sytuacja jest ze zmienną "zm1".
Kolejną rzeczą jaką możemy zrobić, jest rozwinięcie