Skip to end of metadata
Go to start of metadata

You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 7 Next »

Zarządzanie pakietami znajduję się w zakładce Administracja -> Obieg dokumentów -> Pakiety.

W tym miejscu możemy w prosty sposób zarządzać wszystkimi załadowanymi wersjami pakietów wraz z procesami, które zostały w nich utworzone.

Po wejściu w zakładkę otrzymamy następujący widok:

Rysunek 5.1 Przedstawia załadowane pakiety w drzewku z lewej strony. Po stronie prawej znajduje się formularz wczytywania nowego pakietu. Po rozwinięciu listy należy wybrać odpowiedni pakiet i następnie nacisnąć na przycisk "Wczytaj pakiet". Lista zawiera wszystkie pakiety, które znajdują się w ścieżce zdefiniowanej w pliku konfiguracyjnym pod parametrem "EXTERNAL_PACKAGES_REPOSITORY".

Po wybraniu pakietu z drzewka pojawią się nowe przyciski na belce z prawej strony.

  • Odśwież pakiet - ładuje najnowszą wersję pakietu na podstawie pliku z mapą.
  • Wyładuj nieużywane pakiety - zostają wyładowane wszystkie wersje pakietów, które nie posiadają żadnych instancji procesów.
  • Odśwież pamięć podręczną pakietów -
  • Sprawdź różnicę między pakietami - zostają porównane dwie wybrane wersje tego samego pakietu. W wynikach otrzymujemy wszystkie różnice między danymi wersjami. Po naciśnięciu tego przycisku pojawi się następujące okno:

    Należy w oknie wybrać wersje pakietu, które chcemy porównać. Wyniki porównania zostaną przedstawione w następującej formie:


    W wynikach możemy zauważyć, że w procesie "wniosek_url" zadanie o id "akceptacja_wniosku" ma różne nazwy. Taka sama sytuacja jest ze zmienną "zm1".

Kolejną rzeczą jaką możemy zrobić, jest rozwinięcie

 

  • No labels