W celu uruchomienia modułu Plus E-Faktura w pierwszym kroku należy dodać do systemu PlusWorkflow następujące zadania zaplanowane w zakładce Administracja/Konfiguracja systemu/Zadania zaplanowane (zalecane jest wykorzystanie wyszukiwarki i wyszukanie zadań po nazwie):
- Dodawanie licencji modułu E-Faktura - wgrywa do systemu PlusWorkflow licencję na korzystanie z modułu Plus E-Faktura. Posiada ono następujące parametry:
- Ścieżka do pliku licencji - ścieżka na serwerze do pliku licencji w postaci pliku xml (patrz 2. Licencja (E-Faktura))
- Ścieżka archiwum ZIP - ścieżka na serwerze do pliku ZIP, w którym zostanie zainstalowana licencja modułu Plus E-Faktura.
- Odnawianie licencji modułu E-Faktura - uwaga: zadanie nie musi być dodawanie od modułu w wersji 6.0.14, jeśli jest już dodane można je usunąć (pozostawienie zadania nie wpływa negatywnie na działanie modułu) - automatycznie odnawia licencję modułu Plus E-Faktura (patrz 2. Licencja (E-Faktura)). Nie posiada ono żadnych parametrów. Zadanie zaplanowane powinno być uruchamiane 1 raz dziennie, ponieważ odnawianie sprawdza czy minęło już 30 dni od pierwszego dnia miesiąca, jeżeli minęło to następuje odświeżenie limitu licencji.
- Utworzenie w archiwum klasy dokumentów szablonów faktur - klasa dokumentów musi zawierać następujące indeksy: Email (tekstowy), Email dostawcy (tekstowy), Email odbiorcy (tekstowy), Fraza (tekstowy), Występowanie frazy (tekstowy), Identyfikator szablonu (całkowity), Priorytet (całkowity). W przypadku zmiany nazw indeksów np. na język angielski, należy wprowadzić w systemie ich tłumaczenia.
- Zapisywanie informacji o klasie dokumentów szablonów faktur - ustawia klasę dokumentów, w której będą przechowywane szablony faktur elektronicznych (patrz 5. Proces zarządzania szablonami). Posiada ono następujące parametry:
- Nazwa klasy dokumentów - klasa dokumentów, w której będą przechowywane szablony faktur elektronicznych
W następnym kroku należy skorzystać z procesu zarządzania szablonami w celu dodania akceptowanych dostawców.
Uruchomienie modułu Plus E-Faktura odbywa się za pomocą zadania zaplanowanego. Należy więc dodać zadanie zaplanowane Uruchomienie modułu E-faktura w zakładce Administracja/Konfiguracja systemu/Zadania zaplanowane (zalecane jest wykorzystanie wyszukiwarki i wyszukanie zadań po nazwie). Posiada ono następujące parametry:
- Ścieżka do pliku konfiguracyjnego/Identyfikator pliku w konfiguracji PCM - ścieżka na serwerze do pliku konfiguracyjnego modułu Plus E-Faktura w postaci pliku ini (patrz 3. Plik konfiguracyjny (E-Faktura)) lub identyfikator pliku w konfiguracji PCM, który został dodany jako plik typu Inny - postać pliku ini (patrz 3. Plik konfiguracyjny (E-Faktura))
Add Comment