Skip to end of metadata
Go to start of metadata

You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 6 Next »

Przeniesienie danych z systemu produkcyjnego na test

1. Wykonanie kopii bazy danych systemu produkcyjnego
2. Skopiowanie plików aplikacji PlusWorkflow tutaj należy pamiętać, aby

  • nie przenosić ustawień efaktury
  • nie przenosić ustawień directory monitora
  • nie przenosić ustawień OCR'a
  • nie przenosić ustawień server.xml

Opcjonalnie kopia archiwum

 

Po przeniesieniu plików na system testowy

1. Wyeksportować albo zapisać gdzieś parametry z Edytora danych -> Administracja -> Konfiguracja systemu -> Edytor danych
2. Wgrać bazę danych - utworzyć nową bazę, a starą pozostawić na wypadek problemów oraz zmian w ścieżkach na bazie
3. Dodać uprawnienia dla nowej bazy

Dodanie uprawnień od bazy
 GRANT ALL PRIVILEGES ON DATABASE nazwa_bazy_danych TO postgres;


4. Zmienić ścieżki na bazię danych - Tabele, w których należy zmienić scieżkę po kopii bazy danych
5. Wykonać kopię zapasową plików dla aplikacji PlusWorkflow
6. Podmienić pliki dla aplikacji PlusWorkflow - należy pamiętać o nie przenoszeniu ustawień server.xml oraz konfiguracji efaktury, directory monitora, ocr'a!!!

* W przypadku jeżeli klient nie posiada jeszcze katalogu domowego przejść na katalog domowy - kwestia do wyjaśnienia czy jest to rozliczane czy nie

7. Ustawić takie same uprawnienia do plików jakie były wcześniej przed przeniesieniem plików produkcyjnych
8. Sprawdzić ustawienia db.properties - jeżeli utworzyliśmy nową bazę należ zmienić nazwę bazy

 

Po uruchomieniu systemu

1. Wgrać licencję systemową
2. Wgrać licencję dla wtyczek
3. Zmienić typ systemu -> Administracja -> Konfiguracja systemu -> Parametry systemu -> General(Ogólne) -> SystemType
4. Zmienić parametry w Edytorze danych
5. Sprawdzić działanie wtyczek

 

 

 

 

 

 

  • No labels