Wstęp
Dodatek PlusWord umożliwia obsługę dokumentów systemu PlusWorkflow z poziomu aplikacji Microsoft Office Word.
Wspierane wersje
Aktualnie wspierane są następujące wersje Microsoft Word:
- Word 2007
- Word 2010
Funkcje
- Przesyłanie nowej wersji dokumentu do systemu PlusWorkflow z poziomu Microsoft Word
- Wyświetlanie listy wersji pobranego dokumentu PlusWorkflow
Instalacja
- Pobieramy plik instalacyjny dla odpowiedniej wersji: PlusWord dla Word 2007, PlusWord dla Word 2010
- Instalujemy dodatek
- Dodatek został dodany do programu Word
Konfiguracja
1. Uruchamiamy program Word
2. Klikamy prawym przyciskiem w obszarze dokumentu w celu otworzenia menu kontekstowego:
3. Wybieramy Archiwizuj -> Ustawienia
4. Wprowadzamy wymagane dane i klikamy Ustaw
5. Konfiguracja zakończona
Obsługa
- Otwieramy system PlusWorkflow i przechodzimy do archiwum dokumentów lub do listy dokumentów podłączonych do procesu w celu wyświetlania listy dokumentów.
- Wybieramy dokument programu Word i klikamy akcję Pokaż dokument
- Dokument otworzy się w programie Microsoft Word
- Wprowadzamy zmiany do dokumentu
- Otwieramy menu kontekstowe i wybieramy Pobierz do zmiany
