Skip to end of metadata
Go to start of metadata

You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 2 Next »

Wyróżnia się dwa typy dokumentacji

  • biznesowa - dokumentacja dla klienta, jest krótsza, zawiera podstawowe informacje związane z procesem i pomija aspekty techniczne
  • techniczna - dokumentacja dla działu serwisowego, jest bardziej obszerna, zawiera więcej szczegłów odnośnie każdego z komponentów procesu

 

Każda z dokumentacji może być konfigurowana w dowolny sposób, jest możliwość włączenia/wyłączenia każdego z podpunktów niezależnie od typu. Definicja aktualnie pobieranej dokumentacji pojawia się zawsze przed wygenerowaniem dokumentu. Należy wtedy wskazać jaki typ dokumentacji będzie wygenerowany oraz co będzie wchodziło w jej zawartość. Ustawienie zostanie zapisane i każde kolejne generowanie będzie wyświetlało takie same ustawienia, co oczywiście można za każdym razem zmienić.

 

 

Domyślnie w poszczególnych typach dokumentacji dostępne są następne podpunkty:

 

 BiznesowaTechniczna
Link do systemu  
Wykaz ról procesu  
Pokazuj zadania manualne  
Pokazuj zadania systemowe  
Pokazuj przekierowania  
Zadania zaplanowane  
Tabele baz danych  
Integracje  
Wyłączenia z projektu  
  • No labels