Skip to end of metadata
Go to start of metadata

You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 2 Next »

Specyfikacja zadania określa podstawowe informacje związane z zadaniem, takie jak na przykład informacje o generowanych dokumentach czy też szczegółowe opisy. Formatka zawiera następujące komponenty:

  • Generowane dokumenty – tabela określająca dokumenty generowane podczas wykonywania lub zakończenia zadania, zawiera następujące kolumny:

    • Nazwa – wartość w kolumnie określa nazwę dokumentu, wartość w kolumnie jest wymagana i unikalna

  • Klasy dokumentów w podglądzie – tabela określająca klasy dokumentów, których dokumenty będą widoczne w podglądzie na formularzu zadania, zawiera następujące kolumny:

    • Nazwa – wartość w kolumnie określa nazwę klasy dokumentów, wartość w kolumnie jest wymagana i unikalna

  • Ogólny opis – pole określające szczegółowy opis zadania

  • Opis powiadomień mailowych – pole zawierające szczegółowy opis powiadomień mailowych, jakie będą wysyłane podczas wykonywania zadania (np. podczas akceptacji i zakończenia zadania)

  • No labels