Search
Page 23 of 25. Showing 244 results (0.02 seconds)
Zestawy dokumentów
sobą dokumenty. Po wejściu w Administracja > Elektroniczne archiwum > Zestawy dokumenty pojawi się następujący widok: z1.PNG Rysunek 6.4.1 powyższy widok … poziom uprawnienia ma dana grupa lub użytkownik Akcja umożliwia edycję bądź usunięcie danego uprawnienia. Jeśli w kolumnie tej znajduje się zapis "Administracja[ZADANIE ZAPLANOWANE] Import z LDAP
Administracja / Konfiguracja systemu / Serwery LDAP. Informacje na temat konfiguracji serwera LDAP znajdują się w opisie: Zarządzanie serwerami LDAPZarządzanie pakietami
Zarządzanie pakietami znajduję się w zakładce Administracja > Obieg dokumentów > Pakiety. W tym miejscu możemy w prosty sposób zarządzać wszystkimi załadowanymi wersjami pakietów wraz z procesami, które zostały w nich utworzone. Po wejściu w zakładkę otrzymamy następujący widok: pak1.PNG Rysunek 5.1.1 Widok zakładkiKonfiguracja SSO z wykorzystaniem Kerberos
do systemu PlusWorkflow w Administracja > Konfiguracja Systemu > Serwery LDAP image2016516 9:56:29.png W parametrach systemu włącz autologowanie oraz ustaw[AKCJA] Generowanie dokumentu z szablonu
do systemu możemy przystąpić do dodawania szablonu. Wchodzimy w zakładkę Administracja >Obieg dokumentów > Procesy image20181017 13:36:28.png Na liście[ZADANIE AUTOMATYCZNE] Generowanie dokumentu z szablonu
przystąpić do dodawania szablonu. Wchodzimy w zakładkę Administracja >Obieg dokumentów > Procesy image20181017 13:36:28.png Na liście dostępnych procesówInstrukcja- Szablony dokumentów
na jego podstawie. Szablon można dodać w administracji systemu: Administracja > Obieg dokumentów > Procesy > (wybrać proces) > Edycja > Szablony dokumentówZarządzanie tłumaczeniami
Wstęp Funkcjonalność znajduje się w zakładce Administracja > Konfiguracja systemu > Tłumaczenia i umożliwia zarządzanie tłumaczeniami trzech typów: Tłumaczenia systemowe tłumaczenia elementów interfejsu użytkownika, np. nazw przycisków, zakładek, komunikatów, itp. Elementy konfiguracyjne systemu tłumaczenia elementówZarządzanie procesami
Zarządzanie procesami Zarządzanie wszystkimi dostępnymi procesami w systemie odbywa się w zakładce Procesy w Administracja > Obieg dokumentów. Głównym widokiem … ) mamy informację w postaci "Administracja > Uprawnienia". Z takimi uprawnieniami nie możemy w tym miejscu nic zrobić, gdyż są one jedynie informacyjne. W tabeliKonfiguracja (PZ)
zapisywane są wygenerowane zestawienia PZ), templateName (nazwa szablonu zestawienia, nazwa odnosi się do szablonu dodanego w Administracja>Workflow>Procesy>Proces